Lidy's gebreide slingers

In mijn vorige post schreef ik al over een ander leuk project dat ik maakte uit het boek Craftdates.

Naast 'Miriam's gehaakte sjaal' maakte ik ook 'Lidy's gebreide slinger'. Deze vlaggenlijn wil ik buiten op gaan hangen zodra het lekker weer is. Daarom heb ik kleuren gekozen die zijn afgestemd op onze zithoek buiten.


Omdat het een project is waarbij je fijn je restjes garen kunt gebruiken, ben ik mijn katoenvoorraad ingedoken en aan de slag gegaan.


Op Instagram kreeg ik zoveel positieve reacties op de kleuren dat ik ze graag met jullie wil delen.

Ik maakte combi's van de volgende garens en kleuren:
Durable Glam Ivory en Mint
Scheepjes Twinkle 912
Durable Coral Ivory, Taupe en Linnen
Yarn and Colors Musthave Pea Green, Eucalyptus, Glass en Soft Grey

Ik heb me bijna helemaal aan het patroon gehouden. Alleen heb ik bij mijn vlaggenlijn de franjes achterwege gelaten.


En iemand met goede ogen heeft op de foto gezien dat ik per ongeluk 2x dezelfde kleuren heb gecombineerd en daardoor 2 dezelfde vlaggetjes ertussen heb hangen....

Reacties

Populaire posts